|
|
HEDEFLER |
|
Çanakkale merkez, ilçe ve köy ilköğretim ikinci kademedeki dezavantajlı çocuklara yönelik projenin beklenen sonuçları:
|
|
1. Danışman öğretim üyeleri aracılığıyla dezavantajlı öğrencilerin kendi okullarında “Çanakkale Değerleri ve Girişimcilik” kulüplerinin kurulması ve bu öğrencilerin aktif rol alması. |
|
2. Etkinlikler yoluyla öğrencilerin kamu kuruluşları, sivil toplum örgütleri, iş ve işveren kurumlarındaki işleyişe katılımlarını sağlama ve böylelikle eğitsel, sosyal ve iktisadi hayatta toplumsal refaha ve fırsat eşitliğine katkı sağlama. |
|
3. Çanakkale değerlerini özümsemiş ve bu değerleri savunan bilinçli bireyler olmaları konusunda farkındalık oluşturma. |
|
4. Etkinlikler yoluyla; ulaşma güçlüğü çektikleri sosyal yaşama erişimlerini ve bunu sürdürebilmelerini gerçekleştirecek ortam ve araçları sağlama. |
|
5. Kariyerlerini planlama bilincini oluşturma. |
|
6. Ulusal ve uluslar arası gezi ve gözlem etkinlikleri yoluyla dezavantajlı öğrencilerin bilgi ve görgülerini artırmaları ve yeni yöntem ve teknikler öğrenmelerini sağlama. |
|
7. İletişim becerilerini geliştirerek, dezavantajlı öğrencileri projelerini geniş kitlelere sunabilecek sosyal girişimcilik düzeyine ulaştırma. |
|
8. Sorumluluk üstlenme, karar verme ve risk alma yeteneklerini geliştirme. |
|
9. Öğrencilere çevreyi koruma ve halk sağlığı, sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşam konularında uygulamalı eğitimler vererek sağlıklı yaşam ve çevre bilinci kazandırma. |
|
10. Dezavantajlı çocukların proje kazanımlarını geniş kitlelere ulaştırmada bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili biçimde kullanabilmelerini sağlama. |
|
|
|